Velkommen til
augmented reality

Hvad er Augmented Reality?

Augmented Reality (AR) kombinerer den virkelige verden med digitale elementer. Med kameraet på din telefon kan du se produkter,
oplevelser eller kampagner blive levende lige foran dig. Se teknologien i aktion! Prøv demoen nedenfor og oplev potentialet selv.

Brands, der allerede bruger AR

Det handler ikke om kompleksitet,
men om kreativitet!

Hvad kan du bruge AR til?

Uanset om du vil aktivere dine kunder, lancere produkter eller skabe buzz, kan AR
forvandle din markedsføring til en interaktiv oplevelse.

Interaktive oplevelser

Fang opmærksomheden
og gør dit brand levende.

Forlænget engagement

Hold på forbrugeren længere end
nogen anden platform.

Data og indsigt

Forstå, hvordan
brugerne interagerer
med dit brand i realtid.

Produkt i 3D

Gør det muligt at se, prøve
og opleve produktet virtuelt.

SoMe ready

Integrér AR direkte i dine
kampagner og annoncer.

Kontrol over brugerens rejse

Guid kunden gennem dit
brandunivers – trin for trin.

Højere brandloyalitet

Skab følelser, ikke bare visninger
– og bliv husket.

Interaktiv emballage

Gør dit produkt
til en oplevelse,
ikke bare en overflade.

Storytelling i bevægelse

Fortæl din historie med dybde,
lag og wow-effekt.

Event activation

Giv publikum en oplevelse,
de deler og husker.

Det siger andre brands

KiMs Remix kampagne
AR oplevelsen
Kampagnens resultat
Danmarks mest innovative brand
Hos KiMs handler innovation ikke kun om smag, men også om oplevelser. Som de første i den danske FMCG-branche har KiMs lanceret en nyskabende Augmented Reality (AR)-kampagne i samarbejde med den populære DJ og producer Martin Jensen.

Ved at scanne Remix-chipsposerne åbner forbrugerne en interaktiv AR-oplevelse direkte på deres mobiltelefon – helt uden behov for at hente en app. Her kan de dykke ned i en virtuel Remix-verden, og blive en del af festen, uanset hvor de befinder sig.

Kampagnen viser, hvordan kreativ markedsføring og ny teknologi kan smelte sammen for at engagere kunderne på en helt ny måde – og bringe festen hjem i stuerne.
Ekstraordinær kundeoplevelse
For KiMs har vi skabt en innovativ AR-oplevelse, hvor brugerne kunne scanne Remix-chipsposer og opleve en eksklusiv festunivers direkte på mobilen – uden at hente en app. Gennem samarbejdet med Martin Jensen blev musik, spil og visuelle effekter en del af hver pose, hvilket gjorde produktet levende og engagerende.‍Vi udviklede en løsning, hvor brugervenlighed og wow-effekt var i centrum:

Fra scanning til interaktiv oplevelse tog det kun få sekunder. Samtidig sikrede vi, at hele oplevelsen kunne tilgås direkte i browseren, så flest muligt kunne være med – uden tekniske barrierer.‍ Med AR gav vi KiMs mulighed for at skabe noget, der ikke kun blev set, men også husket. Vores løsning gav KiMs:

  • Mulighed for at måle alt: scanninger, brugertid, engagement.
  • En gnidningsfri oplevelse direkte i browseren – ingen app-downloads nødvendige.
Ekstraordinær kundeoplevelse
Vores interaktive AR-kampagne skabte stærk brugerinteraktion på tværs af landet.

Resultatet blev 38.000 scanninger af de to poser, med en gennemsnitlig engagementtid på 1,2 minutter per bruger hvilket viser, at forbrugerne aktivt udforskede oplevelsen, og festede med til Martin Jensens sprøde hits.


Geografisk fordeling:
  • Sjælland: 19.000 scanninger
  • Fyn: 8.000 scanninger
  • Jylland: 8.000 scanninger
  • Kampagnen viste, at AR på emballage ikke kun tiltrækker opmærksomhed, men også fastholder forbrugeren.

Skal vi også hjælpe jer?